Vad är min grundläggande filosofi.. Har länge tänkt på detta och försökt att hitta ledord för min resa genom livet. En slags slogan eller vad man ska kalla det, nyckelord som representerar vad jag tror på och försöker att leva efter. Nu för några dagar sen så lyckades jag äntligen få ner dem på print:

Eat Clean, Move Well, Play Alot

I korta drag så innebär det att jag tänker på vad jag äter, att det ska vara så rent, naturligt och hälsosamt som möjligt. När det gäller både min träning och mitt vardagliga liv så fokuserar jag på naturlig funktionalitet och effektivitet i min rörelse. Dessutom ser jag till att leka och ha roligt så ofta som möjligt. Vill du veta mer om vad jag gör så finns det under Mat och Min träning. Kommer även att lägga ut ett inlägg om varje ledord som ger klarhet i varför jag kom fram till dem och vad de betyder för mig. Bland annat..